گرامی داشت روز ملی اورژانس و چهل و ششمین سال روز تأسیس اورژانس پیش بیمارستانی
روز ملی اورژانس بهانه ای ست برای قدردانی از زحمات صادقانه و شبانه روزی کارکنان اورژنس پیش بیمارستانی دانشگاه
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
24 شهریور 1400 در آستانه فرارسیدن روز ملی اورژانس و چهل و ششمین سال روز تأسیس اورژانس پیش بیمارستانی، آئین گرامی داشت این روز با حضور دکتر دانائی، رئیس دانشگاه، دکتر اطهری، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث و مهدیان، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه در سالن جلسات امام جواد (ع) ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد. در آغاز مراسم، دکتر اطهری گزارشی از عملکرد اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه را ارائه کرد.
دکتر دانائی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن گرامی داشت روز ملی اورژانس اظهار کرد: روز ملی اورژانس بهانه ای ست برای قدردانی از زحمات صادقانه و تلاش شبانه روزی کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه که در شرایط کنونی و با تلاش مضاعف به بیماران کووید 19 نیز خدمت رسانی می کنند.
دکتر دانائی گفت: در ماه های اخیر و در شرایط شیوع کروناویروس متاسفانه شاهد افزایش نگران کننده حوادث اجتماعی از جمله نزاع و درگیری و افزایش مأموریت های اورژانس پیش بیمارستانی در این حوزه هستیم.
دکتر اطهری، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه گفت: تکنسین های فوریت های پزشکی در شرایط سخت و دشوار مأموریت های اورژانس پیش بیمارستانی و با وجود شیوع کروناویروس، بدون چشم داشت و با تمام توان در خدمت رسانی به مددجویان تلاش می کنند و این خدمات ارزشمند از نظر مردم عزیز پوشیده نخواهد بود.
دکتر اطهری اظهار کرد: با همت خیرین حوزه سلامت و با بهره برداری از ساختمان جدید و خیرساز پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی ده نمک در شهرستان آرادان، آخرین پایگاه کانکسی دانشگاه در ساختمان مجهز مستقر و در حال حاضر کلیه پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه در ساختمان مناسب مستقر می باشند.
در پایان مراسم از تکنسین های فوریت های پزشکی منتخب و بازنشسته مراکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های گرمسار، آرادان، سرخه، مهدی شهر، سمنان و دامغان با اهدا لوح تقدیر توسط ریاست دانشگاه تجلیل و قدردانی شد.