پیام تبریک دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به مناسبت چهل وپنجمین سال روز تأسیس اورژانس کشور
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه متن پیام دکتر اطهری را به این شرح منتشر کرد:
كسي كه براي برآوردن نياز بيماري تلاش كند، خواه نياز او برآورده شود يا نه
همانند روزي كه از مادر متولد شده، از گناهان پاك مي شود (پيامبر اكرم ص)
روز ملي اورژانس و چهل و پنجمين سال روز تأسيس اورژانس پيش بيمارستاني، نشان اقتدار و عزم غرورآفرين كاركنان خدوم و اسوه هاي ايثار
با سلام و احترام خدمت همکاران ارجمند اورژانس پیش بیمارستانی
چهل و پنج سال تلاش و مداومت در عرصه خدمات فوریت های پزشکی برگ زرینی است در تالار افتخارات اورژانس کشور. سال های خدمت در این عرصه موجب افتخار، سرافرازی و سربلندی کارکنان خدوم و زحمت کش این حوزه است. ضمن ارج نهادن به تلاش های شبانه روزی و بی منت شما عزیزان، این روز را به شما همکار گرانقدر تبریک می گویم. عزت، سربلندی و سرافرازی شما و خانواده محترم را از خداوند متعال خواستارم.