پویش کشوری هر پایگاه یک درخت

حضور تکنیسن های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در روز درخت کاری

 روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

15 اسفند 96 تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با کاشت نهال در پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی، همگام با مردم ایران و هماهنگ با سایر پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی سراسر کشور در پویش هر پایگاه یک درخت مشارکت و روز درخت کاری را گرامی داشتند.

دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت پزشکی دانشگاه گفت: حضور تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی در روز درخت کاری و کاشت نهال، نشانه اهمیت دادن نیروهای عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی به برنامه های ملی و زیبا سازی پایگاه ها و ایجاد فضای مفرح  است.

  • کد خبر : 16419
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی