هفتم مهر، روز ایمنی و آتش نشانی

 هفتم مهر، روز ایمنی و آتش نشانی

ارتقای توانمندی های سازمان های امدادی با برگزاری برنامه های آموزشی مشترک

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

دوشنبه 7 مهر 99 دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه به اتفاق کارشناسان این مرکز ضمن دیدار با مدیر سازمان آتش نشانی و کارکنان ایستگاه آتش نشانی منطقه 1 سمنان، روز ایمنی و آتش نشانی را تبریک گفتند.

دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه گفت: تعامل سازمان های امدادی از جمله سازمان آتش نشانی نقش مهم و موثری در مدیریت حوادث داشته و برگزاری برنامه های آموزشی مشترک می تواند در ارتقای توانمندی های سازمان های امدادی نقش موثری داشته باشد.

دکتر اطهری آمادگی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه را برای همکاری با سازمان آتش نشانی سمنان در برگزاری برنامه های آموزشی مشترک اعلام کردند.

  • کد خبر : 27714
لینک کوتاه خبر :

تصاویر

هفتم مهر، روز ایمنی و آتش نشانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *