هفتم مهر روز ایمنی و آتش نشانی

دیدار معاون درمان، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سمنان با آتش نشانان

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

شنبه 7 مهر 97 دکتر گوهری، معاون درمان، دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه و کارشناسان این مرکز به اتفاق تعدادی از تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سمنان به مناسبت روز ایمنی و آتش نشانی، از ایستگاه آتش نشانی منطقه 1 سمنان بازدید و با رئیس و آتش نشانان آن ایستگاه دیدار و گفتگو کردند.

دکتر گوهری، معاون درمان دانشگاه گفت: حضور آتش نشانان در کنار تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی در بسیاری از مأموریت های محوله نشانه همکاری نزدیک این دو گروه در حوادث غیرمترقبه و موارد بحران است.

دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: آتش نشانی و اورژانس پیش بیمارستانی در بسیاری از حوادث غیرمترقبه دو بال مهم عملیات هستند و باید برای ارتقای این همکاری تلاش کنیم.

  • کد خبر : 18871
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی