نوزدهمین جلسه هم اندیشی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی برگزارشد
هم اندیشی کارشناسان حوزه مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ابزاری کارآمد در برنامه ریزی سازمانی
روابط عمومی مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان سمنان؛
امروز یک شنبه 11/مهر/95 نوزدهمین جلسه هم اندیشی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در دفتر این مرکز تشکیل شد.
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: جلسات هم اندیشی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه به طور مستمر و منظم هر یک شنبه از ساعت 8 تا 9 صبح تشکیل و درباره موضوعات مختلف بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری می شود.
دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: برای برنامه ریزی مناسب در حوزه مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه و ایجاد بستر مناسب برای اجرای برنامه های این مرکز، هم اندیشی با کارشناسان این حوزه ابزاری بسیار موثر و کارامد است.