نماینده شهرستان های گرمسار و ایوانکی آمادگی پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی این شهرستان ها را در طرح سلامت نوروزی مطلوب ارزیابی کرد

نماینده شهرستان های گرمسار و ایوانکی آمادگی پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی این شهرستان ها را در طرح سلامت نوروزی مطلوب ارزیابی کرد

دکتر کاتب، نماینده شهرستان های گرمسار و ایوانکی از پایگاه مرکزی اورژانس پیش بیمارستانی گرمسار بازدید کرد

 روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

پنجشنبه 3/فروردین/96 دکتر کاتب، نماینده شهرستان های گرمسار و ایوانکی به اتفاق مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان از پایگاه مرکزی اورژانس پیش بیمارستانی گرمسار بازدید کرد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های دانشگاه گفت: نماینده شهرستان های گرمسار و آرادان آمادگی اورژانس پیش بیمارستانی این شهرستان را در طرح سلامت نوروزی مطلوب ارزیابی کرد.

نماینده شهرستان های گرمسار و ایوانکی در این بازدید ضمن تبریک سال نو به کارکنان پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی مرکزی گرمسار، از نزدیک با فعالیت های نوروزی این مرکز آشنا شده و از زحمات شبانه روزی آنان قدردانی کردند.

  • کد خبر : 11850
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی