نقش ارزنده مدارس با توجه به بستر مناسب و حضور دانش آموزان مستعد و مشتاق فراگیری در ارتقای فرهنگ پیشگیری از حوادث
اجرای برنامه آموزشی پیشگیری از حوادث و امدادرسانی به بیماران توسط تکنسین های فوریت های پزشکی دانشگاه در مدرسه پسرانه بعثت سمنان
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
پنجشنبه 5/بهمن/96 برنامه آموزشی پیشگیری از حوادث و امدادرسانی به بیماران توسط تکنسین های فوریت های پزشکی دانشگاه در مدرسه پسرانه بعثت سمنان برگزار شد.
دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: اجرای برنامه های آموزشی پیشگیری از حوادث و کمک های اولیه با توجه به حضور دانش آموزان مستعد و مشتاق فراگیری، نقش ارزنده ای در ارتقای فرهنگ پیشگیری از حوادث خواهد داشت.
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه اظهار کرد: مدارس و آموزشگاه ها محیطی مناسب برای اجرای برنامه های آموزشی با هدف از پیشگیری و کاهش آسیب های ناشی از حوادث و بیماری ها می باشد.
شایان ذکر است در این برنامه آموزشی، دانش آموزان مدرسه پسرانه بعثت چگونگی درخواست امداد از اورژانس، مأموریت های اورژانس پیش بیمارستانی و برخورد با بیماران ترومایی را فراگرفته و در پایان برنامه، از آمبولانس اورژانس 115 بازدید و از نزدیک با نحوه انتقال بیماران آشنا شدند.
