نشست صمیمی مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه و حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه با کارکنان عملیاتی اورژانس 115 شهرستان سرخه

نشست صمیمی مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه و حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه با کارکنان عملیاتی اورژانس 115 شهرستان سرخه

مشارکت فعال تر تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی باید در ارتقای فرهنگ مردم در زمینه اورژانس و فوریت های پزشکی

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

دوشنبه 18/اردیبهشت/96 کارکنان عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سرخه مسایل و مشکلات خود را در نشستی صمیمی با مدیر شبکه بهداشت و درمان آن شهرستان و مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در میان گذاشتند.

دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی باید در ارتقای فرهنگ مردم در زمینه اورژانس و فوریت های پزشکی مشارکت فعال تری داشته باشند.

در این نشست که با شرکت تعدادی از تکنسین های اورژانس 115 شهرستان سرخه و کارشناسان ستادی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه برگزار شد مسائلی مانند توزیع کارانه عملکردی، توزیع منابع، توزیع نوبت های کاری تکنسین ها و قرارداد نیروهای شرکتی مورد بحث قرار گرفت.

  • کد خبر : 12469
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی