نشست صمیمی مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با نیروهای عملیاتی اورژانس پیش بیمارستان شهرستان های گرمسار و آرادان

نشست صمیمی مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با نیروهای عملیاتی اورژانس پیش بیمارستان شهرستان های گرمسار و آرادان

ارتقاء کیفیت مأموریت های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه، برنامه مهم مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در سال جاری

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

شنبه 2/فروردین/96 کارکنان عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های گرمسار و آرادان مسائل و مشکلات خود را درجلسه ای با مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در میان گذاشتند.

دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: استقرار آخرین استانداردهای مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور و ارتقای  کیفیت مأموریت های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه، از برنامه های مهم این مرکز در سال جاری است.

دکتر اطهری گفت: تلاش خواهیم کرد تا در سال جدید بیش از پیش از مشارکت خیرین سلامت در اجرای ماموریت های این حوزه برخوردار شویم.

این نشست در فضایی صمیمی در پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی 115 شهری گرمسار و با حضور مسئول اورژانس 115 آن شهرستان، کارشناسان ستادی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه و با شرکت 15 تن از کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های گرمسار و آرادان تشکیل شد.

 

  • کد خبر : 12166
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی