نشست صميمي مدير حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با پزشکان و کارشناسان مرکز ارتباطات شهرستان سمنان
تلاش اورژانس پیش بیمارستانی براي ارايه خدمات فوريت هاي پزشكي به هم وطنان عزيز مطابق استاندردهاي تعريف شده
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان سمنان:
شنبه21/فروردین/1395 جلسه اي با حضور مسئول،پزشکان و کارشناسان مرکز ارتباطات اورژانس 115شهرستان سمنان با مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه پزشکان و کارشناسان مرکز ارتباطات مسائل، مشکلات و چالش های موجود را در فضايي صميمي با مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در ميان گذاشتند.
دكتر اطهري مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از تلاش صادقانه تمامی کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی در طرح سلامت نوروزی تقدیر و تشکر كرد و گفت: در اين مرحله بايد تمام تلاش خود را بكار بگيريم تا بتوانيم خدمات فوريت هاي پزشكي را مطابق استاندردهاي تعريف شده به هم وطنان و هم استاني هاي عزيز ارايه كنيم.
دكتر اطهري گفت: بايد سعي كنيم در ارايه خدمات فوريت هاي پزشكي، انتظار مردم را برآورده كنيم.
