نشست صميمي مدير حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با نيروهاي عملياتي اورژانس 115شهرستان سمنان
تكنسين هاي اورژانس 115 مسائل خود را با مدير حوادث و فوريت هاي پزشكي دانشگاه در ميان گذاشتند
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان سمنان:
صبح دوشنبه 12/بهمن/1394جلسه اي با حضور تكنسين هاي اورژانس 115شهرستان سمنان و مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه برگزار شد.
در این جلسه تکنسین های اورژانس 115 مسائل، مشکلات و چالش های موجود را در فضايي صميمي با مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در ميان گذاشتند.
دكتر اطهري مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از تلاش صادقانه تمامی کارکنان عملياتي اورژانس پیش بیمارستانی در جاي جاي ميهن اسلامي تقدیر و تشکر كرد و گفت: تمامي تلاش ما اين است كه خدمات فوريت هاي پزشكي را با بالاترين استاندردها به هم وطنان و هم استاني هاي عزيز ارايه كنيم.
دكتر اطهري گفت: در صورتي كه تكنسين هاي اورژانس پيش بيمارستاني طبق استانداردها عمل كرده و دستورعمل ها را به دقت رعايت كنند مي توانند مطمئن باشند كه وظيفه خود را به درستي انجام داده اند.
وي همچنين بر شركت فعال و موثر تكنسين هاي اورژانس 115 در کلاس های بازآموزی كه به طور مستمر و با هدف ارتقای سطح علمی کارکنان برگزار مي شود تاكيد كرد.
قلي زاده مسئول آموزش مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان سمنان گفت: تكنسين هاي اورژانس پيش بيمارستاني مي توانند در كلاس هاي بازآموزي كه توسط مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي و نيز بيمارستان هاي دانشگاه برگزار مي شود شركت كنند.
گفتني است اين نشست كه با 12 بهمن، سالروز ورود حضرت امام(ره) به ميهن اسلامي مصادف شد، به ميزباني مركز اورژانس 115شهرستان سمنان و با حضور جمعي از تكنسين هاي اورژانس115 كارشناسان مركز ارتباطات، مسئول مركز اورژانس 115شهرستان سمنان و كارشناسان مركز مديريت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه تشكيل شد.




