نشست صميمي تكنسين هاي اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سمنان با مدير حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه

نشست صميمي تكنسين هاي اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سمنان با مدير حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه

مركز مدیريت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشكي سمنان، ارتقاي کیفیت خدمات فوریت های پزشکی را در سال 95 دنبال خواهد كرد

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان سمنان؛

یک شنبه 19/اردیبهشت/1395 تكنسين هاي اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سمنان در محیطی صمیمی مسائل و موارد مورد نظر را با دکتر اطهری مدیر حوادث و فوریت های پزشکی در میان گذاشتند. این جلسه با حضور تعدادی از تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی و مسئول اورژانس 115 شهرستان سمنان، همچنین کارشناسان ستادی در دفتر آن مركز برگزار شد.

دكتر اطهري گفت: ارتقای کیفیت خدمات فوریت های پزشکی از موارد مهمی است که مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان آن را در سال 95 دنبال خواهد كرد.

وی گفت: برای دستیابی به این هدف، به همکاری و هماهنگی سایر سازمان ها از جمله سازمان های همکار مانند جمعیت هلال احمر و انتقال خون نیاز داریم.

دکتر اطهری اظهار کرد: سومین شاخص مرتبط در ارتقای کیفیت خدمات فوریت های پزشکی ارتقای فرهنگ مردم است كه بايد با همكاري ساير سازمان هاي مسئول در اين مورد نيز تلاش كنيم.

 

  • کد خبر : 7521
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی