نشست صميمي تكنسين هاي اورژانس 115شهرستان سرخه با مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه

نشست صميمي تكنسين هاي اورژانس 115شهرستان سرخه با مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه

مسايل و مشكلات اورژانس 115 شهرستان سرخه با حضور رئيس شبكه بهداشت و درمان آن شهرستان بررسي شد

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان سمنان:

صبح سه شنبه 20/بهمن/1394جلسه اي با حضور تكنسين هاي اورژانس 115شهرستان سرخه و مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه برگزار شد. در این جلسه تکنسین های اورژانس 115 مسائل و مشکلات خود را با كيقبادي رئیس شبکه بهداشت و درمان و دكتر اطهر ي مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مطرح كردند.

كيقبادي، رئيس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه گفت: در شبكه بهداشت و درمان شهرستان سرخه پرداخت ها را به روز رسانده ايم  و براي ارتقاي امكانات رفاهي پايگاه هاي اورژانس 115 تلاش خواهيم كرد.

دكتر اطهري مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: طي چند سال گذشته براي ارتقاي كيفيت ارايه خدمات فوريت هاي پزشكي فعاليت هاي قابل توجهي صورت گرفته و بايد براي دست يابي به كيفيت بهتر همچنان تلاش كنيم.

گفتنی است کارشناس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه و مسئول اورژانس 115 شهرستان سرخه نيز در این جلسه حضور داشتند.

دكتر اطهري به اتفاق كارشناس مركز مدیريت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و مسئول اورژانس 115 شهرستان سرخه از پايگاه هاي اورژانس پيش بيمارستاني لاسجرد و سرخه نيز بازديد كرد و از نزديك در جريان مشكلات و مسايل پايگاه هاي اورژانس قرار گرفت.

  • کد خبر : 6179
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی