ناوگان آمبولانس های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان دامغان تقویت شد
دو دستگاه آمبولانس جدید به مركز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان دامغان تحویل شد
روابط عمومی مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان سمنان؛
در راستای ارتقای خدمات اورژانش پش بیمارستانی 2 دستگاه آمبولانس تویوتاهایس توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تحویل شد.
دکتر اطهری مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان سمنان گفت: با در نظر گرفتن وسعت جغرافيايي و پراکندگی پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه و نیز رعایت استانداردهای تعریف شده این دو دستگاه آمبولانس اواخر آبان سال جاری به اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان دامغان تحویل شد.
دکتر اطهری گفت: این 2 دستگاه آمبولانس برای تقویت ناوگان آمبولانس های اورژانس پیش بیمارستانی و با هدف پوشش مطلوب خدمات فوریت های پزشکی تحویل شده است.
لینک کوتاه خبر :