مروري بر مطالب مديريت بحران
خطراتي كه ما را تهديد مي كند، قازهاي بحران، سامانه فرماندهي بحران دانشگاه، فرماندهي صحنه و مركز هدايت عمليات بحران (EOC) از جمله مطالبي بود كه در برنامه آموزشی یک شنبه 19 مهر 94 مرور شد
روابط عمومی مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان سمنان؛
یک شنبه 19 مهر 94 برنامه آموزشی مدیریت بحران توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برای کارکنان اورژانس 115 شهرستان های سمنان، سرخه و مهدی شهر برگزار شد.
در اين برنامه، خطراتي كه ما را تهديد مي كند، قازهاي بحران، سامانه فرماندهي بحران دانشگاه، فرماندهي صحنه، مركز هدايت عمليات بحران ((EOCو ... مرور شد.
گفتني است 33 تن از کارکنان اورژانس پيش بيمارستاني دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در اين كلاس كه در سالن كنفرانس ستاد دانشگاه برگزار شد شركت داشتند.
دكتر اطهري مدير حوادث و فوريت هاي پزشكي دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان هدف از برگزاري اين برنامه را ارتقاي توانمندي کارکنان عملياتي اورژانس 115 در مديريت حوادث غيرمترقبه عنوان كرد.

