مدیریت مطلوب حادثه جاده ای یک دستگاه اتوبوس در محور گرمسار- تهران توسط اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار

مدیریت مطلوب حادثه جاده ای یک دستگاه اتوبوس در محور گرمسار- تهران توسط اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار

مصدومین حادثه برای دریافت خدمات تخصصی به بیمارستان معتمدی گرمسار منتقل شدند

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

شنبه 15 تیر 98 در اثر حادثه جاده ای یک دستگاه اتوبوس در محور گرمسار- تهران 15 مصدوم  برجای گذاشت.

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: بلافاصله پس از اعلام خبر حادثه 7 دستگاه آمبولانس از پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار به منطقه اعزام و مصدومین حادثه برای دریافت خدمات تخصصی به بیمارستان معتمدی گرمسار منتقل شدند.

  • کد خبر : 22216
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی