مانور تخلیه اضطراری
هماهنگی بین سازمانی در مدیریت حوادث با برگزاری تمرین های سازمان یافته
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
پنجشنبه 25دی97 مانور تخلیه اضطراری با مشارکت سازمان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و سایرسازمان های همکار و پشتیبان در محل ساختمان های مسکن مهر سمنان با مدیریت فرمانداری شهرستان سمنان با تعدادی مصدوم فرضی برگزار شد.
دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه گفت: برگزاری مانورهای مشابه با مشارکت سازمان های همکار و پشتیبان اورژانس پیش بیمارستانی و با تدوین سناریوهای حوادث مختلف، نقش موثری در ایجاد هماهنگی مطلوب در حوادث خواهد داشت.
شایان ذکر است اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با 2 دستگاه آمبولانس و هلیکوپترآمبولانس در این مانور مشارکت داشت. عملیات تریاژ و تخلیه مصدومین فرضی در این مانور با مدیریت اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه و با استقرار فرمانده صحنه، به نحو مطلوب و در کوتاه ترین زمان انجام شد.