كاركاه مديريت بحران در بيمارستان امام خمینی(ره) گرمسار برگزار شد

كاركاه مديريت بحران در بيمارستان امام خمینی(ره) گرمسار برگزار شد

برنامه آموزشی مدیریت بحران و HICS براي کارکنان مرکز درمانی امام خمینی(ره) گرمسار برگزار شد

روابط عمومی مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان سمنان؛

یک شنبه 8/آذر/94 كلاس آموزشی مدیریت بحران و HICSبرای کارکنان مرکز درمانی امام خمینی(ره) شهرستان گرمساربرگزار شد. 35 تن از كاركنان بخش هاي مختلف بيمارستان امام خميني(ره) گرمسار در اين برنام شركت داشتند.

دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در اين برنامه، اصول مديريت بحران، فازهاي بحران و HICSرا تدريس كرذند.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان هدف از برگزاري اين برنامه را ارتقاي توانمندي کارکنان مراكز درماني در مديريت بحران عنوان كرد.

گفتني است بيمارستان امام خمینی(ره) گرمسار سامانه فرماندهي بحران بيمارستان ((HICSرا اجرا كرده است.

 

  • کد خبر : 5203
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی