ضيافت افطار در مركز اورژانس 115 شهرستان سمنان
معاون درمان دانشگاه به اتفاق مديران اين حوزه پس از ضيافت افطار از مركز ارتباطات اورژانس 115 سمنان بازديد كرد
روابط عمومی مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان سمنان؛
دوشنبه 31/خرداد/95 كاركنان مركز اورژانس 115 شهرستان سمنان ضيافت افطار ترتيب دادند. در اين ضيافت دكتر گوهري، معاون درمان دانشگاه، مديران درمان، نظارت و اعتبار بخشي، حوادث و فوريت هاي پزشكي و مدير مالي دانشگاه، كاركنان مركز ارتباطات و جمعي از تكنسين هاي اورژانس پيش بيمارستاني شهرستان سمنان حضور داشتند.
ضيافت افظار با همت و مشاركت كاركنان مركز اورژانس 115 و مركز ارتباطات شهرستان سمنان ترتيب داده شده بود.
پس از صرف افطار، دكتر گوهري به اتفاق مديران مربوطه از مركز ارتباطات دانشگاه بازديد كردند.
دكتر گوهري گفت: بايد سعي كنيم از تمام امكانات موجود براي امدادرساني به بيماران اورژانسي بهره گيري كنيم.





