شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِيَ أُنزِلَ فِيهِ الْقُرْآنُ َ
برپایی ضیافت افطار با همت کارکنان مرکز ارتباطات اورژانس 115 شهرستان سمنان
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
شنبه 20/خرداد/96 مصادف با ولادت امام حسن مجتبی (ع) ضیافت افطار با حضور دکتر شادنوش، ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برگزار شد.
دکتر شادنوش، رئیس دانشگاه گفت: اورژانس پیش بیمارستانی در واقع به منزله پیشانی و ویترین دانشگاه های علوم پزشکی است و دقت، سرعت عمل و رعایت استانداردها در انجام مأموریت های این حوزه مورد انتظار مردم، مسئولین و نظام سلامت کشور است.
شایان ذکر است در این ضیافت که با همت کارکنان مرکز ارتباطات دانشگاه و رئیس مرکز اورژانس 115 شهرستان سمنان در سالن آن مرکز برپا شده بود، معاونین درمان و غذا و دارو، مدیران حوادث و فوریت های پزشکی و امور مالی دانشگاه، مدیر بیمارستان امیرالمؤمنین، رئیس مرکز بهداشت سمنان و کارکنان مرکز ارتباطات دانشگاه حضور داشتند.