شرکت اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در تمرین زلزله
تقویت هماهنگی بین سازمانی در تمرین های دوره ای سازمان های امدادی
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
چهارشنبه 8/آذر/96 تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با آمبولانس و تجهیزات کامل در شهرستان های سمنان، سرخه و گرمسار در تمرین زلزله مدارس شرکت کردند.
دکتر اطهری مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: هدف از حضور نیروی عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه در تمرین های دوره ای، تقویت هماهنگی بین سازمانی در مواقع بروز بحران و رفع نواقص موجود است.
شایان ذکر است تمرین های زلزله به مناسبت روز جهانی زلزله و ایمنی با مشارکت سازمان های امدادی از جمله اورژانس پیش بیمارستانی، جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی، آتش نشانی و فرمانداری ها در مدارس یاسری گرمسار، انبیا و مدرسه شهیده حجاب سمنان و مجتمع آموزشی شهدای افتر برگزار شد.
