رئيس پليس راهنمایی و رانندگی استان به اتفاق تيم همراه از مرکز ارتباطات دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان بازديد كرد
رئيس پليس راهنمایی و رانندگی استان تعداد كشته هاي حوادث ترافيكي در طرح امداد نوروزي 95 در معابر درون شهري استان سمنان را صفر اعلام كرد
سه شنبه 24/فروردين/95 سرهنگ ساعد رئيس پليس راهنمایی و رانندگی استان به اتفاق، سرگرد کبیری رئیس پليس راهنمایی و رانندگی شهرستان سمنان و کارشناس همراه از مرکز ارتباطات دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان بازديد كردند. در اين بازديد دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه، مسئول اورژانس 115 و رئيس مركز بهداشت شهرستان سمنان نيز حضور داشتند.
سرهنگ ساعد از فعاليت نيروهاي اورژانس پيش بيمارستاني دانشگاه در طول طرح سلامت نوروزي سپاسگزاري كرد و گفت: خوشبختانه در طرح امداد نوروزي سال 95 هيچ مورد مرگ ناشي از حوادث ترافيكي در معابر درون شهري استان سمنان اتفاق نيافتاده كه در مقایسه با سال گذشته، مطلوب و اميدوار كننده است.
دكتر اطهري هم متقابلا از زحمات شبانه روزي پليس راهنمايي و رانندگي استان سمنان قدرداني كرد و گفت: بي شك تلاش پليس راهنمايي و رانندگي نقش موثري در كاهش تلفات و خسارت هاي انساني ناشي از حوادث ترافيكي خواهد داشت.
رئيس پليس راهنمایی و رانندگی استان با اهدا لوح تقدير از زحمات نيروهاي مركز اروژانس 115 و تكنسين هاي اورژانس پيش بيمارستاني سمنان قدرداني كرد.
