دومین جلسه هم اندیشی مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه با مدیران اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های تابعه

دومین جلسه هم اندیشی مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه با مدیران اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های تابعه

 دومین جلسه هم اندیشی مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه با مدیران اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان

ارائه راه کارهای اجرایی در نشست های تخصصی با مدیران اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان ها

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

یکشنبه 21 دی 99 دومین جلسه هم اندیشی مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه با مدیران اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های تحت پوشش در سالن جلسات امام جواد (ع) ستاد دانشگاه برگزار شد. در این جلسه مسائل، مشکلات و نقاط قوت و ضعف مجموعه اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های تحت پوشش دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دکتر اطهری، مدیر حوادث و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه گفت: پیشنهاد راه کارهای اجرایی در نشست های تخصصی با مدیران اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان ها به عنوان صاحبان فرآیند با توجه به آگاهی و اشراف به نقاط قوت و ضعف مجموعه و آشنایی با مسائل و مشکلات موجود نقش ارزنده ای در ارتقای مجموعه خواهد داشت.

شایان ذکر است در این جلسه فرایند مدیریت دارو و تجهیزات اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های تابعه با حضور مدیر نظارت و ارزیابی مواد و فرآورده های داوریی معاونت غذا و داروی دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه مدیر نظارت و ارزیابی مواد و فرآورده های داوریی معاونت غذا و داروی دانشگاه، مدیران اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های گرمسار، دامغان، سمنان، مهدی شهر و سرخه همچنین مسئول مرکز ارتباطات و هدایت عملیات و کارشناسان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه حضور داشتند.

  • کد خبر : 29077
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *