حضور مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در مراسم پاس داشت هفته هلال احمر
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه، مسئول اورژانس شهرستان گرمسار و تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه با حضور در پایگاه های جمعیت هلال احمر، هفته هلال احمر را تبریک گفتند
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
دوشنبه 17 اردیبهشت 97 مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در مراسم پاس داشت هفته هلال احمر در استانداری سمنان شرکت کرد. در این روز مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه نیز با حضور در مراسمی که در پایگاه جمعیت هلال احمر شهرستان سرخه برگزار شد، این هفته را به مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان و مسئول و کارکنان هلال احمر شهرستان سرخه تبریک گفتند. همچنین مسئول اورژانس شهرستان گرمسار و تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی این شهرستان با حضور در پایگاه های جمعیت هلال احمر و دیدار با مسئول هلال احمر شهرستان و امدادگران و نجات گران پایگاه های جمعیت هلال احمر ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی این عزیزان، در محیطی صمیمی این هفته را به تلاش گران جمعیت هلال احمر تبریک گفتند.
دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: تعامل سازنده بین اورژانس پیش بیمارستانی و سازمان های همکار از جمله هلال احمر و نیروی انتظامی نقش مؤثری در مدیریت حوادث خواهد داشت.
شایان ذکر است به مناسبت هفته هلال احمر، تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی آهوان، افتر، ده نمک، آرادان و ایوان کی با حضور در پایگاه های جمعیت هلال احمر، با تقدیم گل و شیرینی این هفته را به امدادگران و نجات گران پرشور و دلسوز هلال احمر تبریک گفتند.
متن مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه به مناسبت هفته هلال احمر:
جناب آقای دکتر شکرالهی – مدیر عامل محترم جمعیت هلال احمر استان سمنان
با سلام و احترام،
جمعيت هلال احمر با تربيت امدادگران پرشور و دلسوز مي كوشد تا از اعضاي جامعه در مقابل رخدادها حمايت و زمينه پيشگيري از سوانح و حوادث احتمالي را بيش از پيش فراهم آورد. اين جانب ضمن عرض خداقوت، صميمانه هفته هلال احمر را به جناب عالي و همكاران محترم تبريك عرض نموده و به نوبه خود از زحمات صادقانه و شبانه روزي داوطلبان، امدادگران و نجات گران آن جمعيت سپاسگزاري مي نمايم. مزيد امتنان است مراتب قدرداني اين جانب را به يكايك داوطلبان، امدادگران و نجات گران گرانقدر جمعيت هلال احمر ابلاغ فرماييد. اميد است با همراهي و همدلي بيش از پيش مركز فوريت هاي پيش بيمارستاني اورژانس و جمعيت هلال احمر شاهد ارايه خدمات مطلوب به جامعه و جلب رضايت مردم بزرگوار ايران اسلامي باشيم.
توفيق و سربلندي جناب عالي را از خداوند متعال خواستارم.


