حضور مدير حوادث و فوريت هاي پزشكي دانشگاه در كميته بحران بيمارستان كوثر
تمرين هاي مديريت بحران، مديران و مسئولين بخش هاي مختلف را براي مواجه با موارد احتمالي بحران آماده مي سازد
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی پزشکی استان سمنان:
شنبه 29/فروردین/95 جلسه کمیته بحران بيمارستان كوثر با حضور دكتر اطهري مدير حوادث و فوريت هاي پزشكي دانشگاه، رئيس مركز آموزشي، پژوهشي و درماني كوثر و ساير اعضاء برگزار شد.
در اين كميته دكتر اطهري گزارش مختصري از تمرين دور ميزي برگزار شده در مركز آموزشي، پژوهشي و درماني كوثر را ارايه و درخواست كرد تمرين هاي مديريت بحران در سال 95 نيز در اين مركز برگزار گردد.
مدير حوادث و فوريت هاي پزشكي دانشگاه گفت: تمرين هاي مديريت بحران در مراكز درماني، مديران و مسئولين بخش هاي مختلف را براي مواجه با موارد احتمالي بحران آماده مي سازد.
دكتر اطهري اظهار كرد: در نظر است تمرين هاي دور ميزي و تخليه بخش در سال جاري در مركز آموزشي، پژوهشي و درماني كوثر اجرا شود.
دكتر عبدالله پور رئيس مركز آموزشي، پژوهشي و درماني كوثر نيز آمادگي اين مركز را براي اجراي تمرين هاي مديريت بحران اعلام كرد.