حضور مدير حوادث و فوريت هاي پزشكي دانشگاه در كميته بحران بيمارستان كوثر

حضور مدير حوادث و فوريت هاي پزشكي دانشگاه در كميته بحران بيمارستان كوثر

تمرين هاي مديريت بحران، مديران و مسئولين بخش هاي مختلف را براي مواجه با موارد احتمالي بحران آماده مي سازد

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی  پزشکی استان سمنان:

شنبه 29/فروردین/95 جلسه کمیته بحران بيمارستان كوثر با حضور دكتر اطهري مدير حوادث و فوريت هاي پزشكي دانشگاه، رئيس مركز آموزشي، پژوهشي و درماني كوثر و ساير اعضاء برگزار شد.

در اين كميته دكتر اطهري گزارش مختصري از تمرين دور ميزي برگزار شده در مركز آموزشي، پژوهشي و درماني كوثر را ارايه و درخواست كرد تمرين هاي مديريت بحران در سال 95 نيز در اين مركز برگزار گردد.

مدير حوادث و فوريت هاي پزشكي دانشگاه گفت: تمرين هاي مديريت بحران در مراكز درماني، مديران و مسئولين بخش هاي مختلف را براي مواجه با موارد احتمالي بحران آماده مي سازد.

دكتر اطهري اظهار كرد: در نظر است تمرين هاي دور ميزي و تخليه بخش در سال جاري در مركز آموزشي، پژوهشي و درماني كوثر اجرا شود.

دكتر عبدالله پور رئيس مركز آموزشي، پژوهشي و درماني كوثر نيز آمادگي اين مركز را براي اجراي تمرين هاي مديريت بحران اعلام كرد.

  • کد خبر : 7106
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی