جلسه هم اندیشی پزشکان مرکز جامع سلامت سرخه با مدیرحوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
تعامل و هماهنگی واحدهای درمانی برای مدیریت درمان بیماران اورژانسی
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
سه شنبه 30مهر98 پزشکان مرکز جامع سلامت شهداء سرخه در جلسه هم اندیشی با دکتر اطهری، مدیر حوادث و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه شرکت کردند.
در این جلسه که با هدف تعامل و هماهنگی واحدهای درمانی برای مدیریت درمان بیماران اورژانسی تشکیل شد مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه، پزشک و کارشناس مرکز ارتباطات و هدایت عملیات دانشگاه، مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و تعدادی از تکنسین های فوریت های پزشکی شهرستان سرخه شرکت داشتند.


لینک کوتاه خبر :