جلسه هم اندیشی مسئولین اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های تابعه دانشگاه برگزار شد
ارتقای کیفیت خدمات فوریت های پزشکی از برنامه های مهم مرکز مدیریت حوادث و فوریت های دانشگاه در سال 97
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
یکشنبه 19 فروردین 97 جلسه هم اندیشی مسئولین اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های تابعه با حضور مسئولین اورژانس شهرستان ها، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و کارشناسان این مرکز در سالن جلسات مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه برگزار شد.
دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های دانشگاه گفت: ارتقای کیفیت خدمات فوریت های پزشکی با استفاده از ابزارهای نظارتی و تعامل با مراکز اورژانس شهرستان های تابعه از برنامه های مهم این مرکز در سال جاری می باشد.
شایان ذکر است، مسئولین اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های سرخه، مهدی شهر، دامغان و گرمسار در این جلسه مسائل و مشکلات خود را طرح کردند.
لینک کوتاه خبر :