جلسه هم اندیشی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی با جمعیت هلال احمر استان سمنان

جلسه هم اندیشی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی با جمعیت هلال احمر استان سمنان

 جلسه هم اندیشی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی با جمعیت هلال احمر استان سمنان

هم افزایی توانمندی های سازمانی و ایجاد حس اعتماد و اطمینان در مردم با تعامل اورژانس پیش بیمارستانی و جمعیت هلال احمر در مدیریت حوادث

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

سه شنبه 7 مرداد 99 جلسه هم اندیشی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با جمعیت هلال احمر استان با حضور دکتر گوهری، معاون درمان، دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه و دکتر محمد خانی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان در سالن امام جواد(ع) دانشگاه برگزار شد.

دکتر گوهری، معاون درمان دانشگاه بیان کرد: تعامل اورژانس پیش بیمارستانی و جمعیت هلال احمر در مدیریت مصدومین حوادث و سوانح از الزامات و ضرورت های مدیریت حوادث بوده و عموم مردم از مزیت های آن نفع خواهند برد.

دکتر اطهری مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه گفت: حضور امداگران و نجاگران جمعیت هلال احمر در مدیریت حوادث غیرمترقبه در کنار تکنسین های فوریت های پزشکی اورژانس پیش بیمارستانی علاوه بر نقش موثر آن ها در مدیریت مصدومین و آسیب دیدگان، هم افزایی توانمندی های سازمانی را به همراه خواهد داشت.

دکتر محمد خانی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان اظهار کرد: هماهنگی و تعامل سازمان های امدادی از جمله جمعیت هلال احمر و اورژانس پیش بیمارستانی از الزمات توسعه و ارتقای سازمان ها بوده و باعث ایجاد حس اعتماد و اطمینان در مردم می شود.

در این نشست مسئول مرکز اورژانس 115 شهرستان سمنان، مسئول مرکز ارتباطات و هدایت عملیات دانشگاه، معاونین بهداشت درمان و توانبخشی، امداد و نجات، رئیس اداره عملیات و کارشناسان جمعیت هلال احمر همچنین کارشناسان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه حضور داشتند.

  • کد خبر : 26855
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *