جلسه هم اندیشی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه با مدیران شبکه های بهداشت و درمان و مسئولین اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های تابعه

جلسه هم اندیشی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه با مدیران شبکه های بهداشت و درمان و مسئولین اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های تابعه

جلسات هم اندیشی، فرصتی مناسب برای بررسی ایده ها و برنامه های نو

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

سه شنبه 11 تیر 98 جلسه هم اندیشی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه با حضور دکتر گوهری، معاون درمان، دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و مدیران شبکه های بهداشت و درمان و مسئولین اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های گرمسار، دامغان، سمنان، مهدیشهر و سرخه در سالن جلسات معاونت درمان دانشگاه برگزار شد.

دکتر گوهری، معاون درمان دانشگاه گفت: با توجه به قرار گرفتن در شرایط جدید ناشی از پیشرفت اقتصادی- اجتماعی، باید تمام امکانات و توان خود را برای ارتقای سیستم اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه بکار گیریم.

دکتر اطهری، مدیرحوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه گفت: جلسات هم اندیشی، فرصتی مناسب است تا بتوانیم با بررسی ایده ها و برنامه های نو، راه کارهای موثری را برای دست یابی به اهداف سازمانی تدوین و اجرا کنیم.

  • کد خبر : 22158
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی