جلسه هم اندیشی مدیر حوادث و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه با مسئولین اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های تابعه
نقش ارزنده مسئولین اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان ها در ارتقای مجموعه
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
یکشنبه 13 مهر 99 جلسه هم اندیشی مدیر حوادث و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه با مسئولین اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های تحت پوشش در سالن جلسات امام جواد (ع) ستاد دانشگاه برگزار شد. در این جلسه مسائل و مشکلات اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دکتر اطهری، مدیر حوادث و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه گفت: مسئولین اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان ها از نزدیک با فرایندهای اورژانس پیش بیمارستانی در ارتباط بوده و با آگاهی و اشراف به نقاط قوت و ضعف مجموعه و آشنایی با مسائل و مشکلات موجود می توانند نقش ارزنده ای در ارتقای مجموعه ایفا کنند.
شایان ذکر است در این جلسه مسئولین اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های گرمسار، دامغان، سمنان، مهدی شهر و سرخه، مسئول مرکز ارتباطات و هدایت عملیات، مسئول مرکز پایش داده های مراقبت درمانی و کارشناسان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه حضور داشتند.
