جلسه هم اندیشی رؤسای مراکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی قطب حوادث شمال کشور
غنای اورژانس پیش بیمارستانی با ارائه دستاوردهای ارزشمند مراکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه های قطب حوادث شمال کشور
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
دوشنبه 14 تیر 1400 جلسه هم اندیشی رؤسای مراکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی قطب حوادث شمال کشور با حضور دکتر چمن، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و دکتر نوری ساری، معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور در سالن جلسات دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برگزار شد.
دکتر نوری ساری، معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشورگفت: نیروی انسانی حوزه اورژانس پیش بیمارستانی از سرمایه های ارزشمند اورژانس کشور می باشد و در دو آزمون اخیر استخدامی کشور در مجموع 8800 نیرو در اورژانس کشور جذب می شوند.
دکتر اطهری، مدیر حوادث و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه گفت: نشست رؤسای مراکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه های قطب حوادث شمال کشور فرصتی است بسیار مغتم برای ارائه دستاوردهای ارزشمند مراکز اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه های قطب و غنای هر چه بیشتر اورژانس پیش بیمارستانی.
در این نشست رؤسای مراکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی سمنان، مازندران، گلستان و شاهرود و نمایندگان مراکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی گیلان و بابل به اتفاق کارشناسان مربوطه حضور داشتند.

