جلسه هم اندیشی تکنسین های مرکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار با مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان
جلسات هم اندیشی، فرصتی مناسب برای بررسی مسائل و مشکلات حوزه اورژانس پیش بیمارستانی با صاحبان فرایند
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
یکشنبه 26 خرداد 98 تکنسین های مرکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار در جلسه هم اندیشی که با حضور دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه، دکتر عرب آرادانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان و مهری، مدیر مرکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان گرمسار برگزار شد شرکت کردند.
دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: جلسات هم اندیشی، فرصتی مناسب در اختیار می گذارد تا با بررسی مسائل و مشکلات حوزه اورژانس پیش بیمارستانی با صاحبان فرایندو بررسی ایده ها، راه کارهای موثری برای دست یابی به اهداف سازمانی را تدوین و اجرا کرد.
دکتر اطهری پس از این جلسه از پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی ده نمک نیز بازدید کرد.

