جلسه هم اندیشی تکنسین های مرکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان دامغان با مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه

جلسه هم اندیشی تکنسین های مرکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان دامغان با مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه

ایجاد محیط آرام برای فعالیت در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

یکشنبه 23 تیر 98 تکنسین های مرکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان دامغان در جلسه هم اندیشی با حضور دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه، دکتر پورمحمدی، مدیر شبکه بهداشت و درمان و دکتر ابراهیمیان، مدیر مرکز اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان دامغان شرکت کردند.

دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: در شرایطی که فعالیت های سیستم اورژآنس پیش بیمارستانی فعالیتی پراسترس و تنش زا می باشد باید تلاش کنیم تا با بهره گیری از روش های نوین تنش زایی، محیطی آرام را برای فعالیت در این حوزه فراهم کنیم.

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه و کارشناسان این مرکز همچنین از مراحل ساخت پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی آهوان و پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی قوشه نیز بازدید کردند.

  • کد خبر : 22354
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی