جلسه هم اندیشی تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سمنان با مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه

جلسه هم اندیشی تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سمنان با مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه

جلسات هم اندیشی فرصتی است مناسب برای تعامل و همکاری مطلوب با تکنسین های اورژانس

 روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

دوشنبه 25 تیر 97 تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سمنان در جلسه هم اندیشی مسائل و مشکلات خود را با مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در میان گذاشتند.

دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: جلسات هم اندیشی فرصتی است مناسب برای تعامل و همکاری مطلوب با تکنسین های اورژانس، ارائه راه حل های کاربردی برای مشکلات و طرح برنامه های مناسب.

در این جلسه پزشک مرکز ارتباطات، کارشناسان ستادی دانشگاه و 20 تن ا تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سمنان حضور داشتند.

 

  • کد خبر : 17966
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی