جلسه هم اندیشی ارتقای برنامه های آموزشی دانشجویان رشته فوریت های پزشکی

جلسه هم اندیشی ارتقای برنامه های آموزشی دانشجویان رشته فوریت های پزشکی

 جلسه هم اندیشی ارتقای برنامه های آموزشی دانشجویان رشته فوریت های پزشکی

نقش موثر استقرار پایگاه های آموزشی در ارتقای برنامه های آموزشی دانشجویان رشته فوریت های پزشکی

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

چهارشنبه 25 فروردین 1400 جلسه هم اندیشی ارتقای برنامه های آموزشی دانشجویان رشته فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور دکتر اطهری، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث و فوریت های پزشکی، خانم دکتر هدایتی، مدیر امور آموزشی دانشگاه، دکتر حجازی، رئیس دانشکده پیراپزشکی سرخه و دکتر علائی، مسئول اساتید مشاور دانشکده پیراپزشکی در سالن جلسات معاونت آموزشی دانشگاه برگزار شد.

دکتر اطهری، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: حضور دانشجویان رشته فوریت های پزشکی در پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی در دوره های کارآموزی فرصتی است مناسب برای انتقال سال ها تجربه ارزنده تکنسین های فوریت های پزشکی در عرصه اورژانس پیش بیمارستانی.

دکتر اطهری گفت: استقرار پایگاه های آموزشی با ایجاد امکانات و تجهیزات مورد نیاز نقش موثری در ارتقای برنامه های آموزشی دانشجویان رشته فوریت های پزشکی همچنین تکنسین های عملیاتی فوریت های پزشکی خواهد داشت.

شایان ذکر است در این جلسه کارشناس آموزش مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه نیز حضور داشتند.

 

  • کد خبر : 31431
لینک کوتاه خبر :

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *