جشن چهل و دومین سالروز تأسیس اورژانس پیش بیمارستانی

جشن چهل و دومین سالروز تأسیس اورژانس پیش بیمارستانی

تجلیل از تعدادی از تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی و اعضای تیم فوتسال اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

  روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

صبح امروز 29/شهریور/96 مراسم جشن چهل و دومین سالروز تأسیس اورژانس پیش بیمارستانی در سالن امام رضا(ع) ستاد مرکزی دانشگاه و با حضور دکتر شادنوش، رئیس دانشگاه، دکتر شکرالهی، مدیر جمعیت هلال احمر استان، هیئت رئیسه، جمعی از مدیران و کارکنان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی  دانشگاه برگزار شد. دکتر شادنوش رئیس دانشگاه ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد اورژانس پیش بیمارستانی از همه نیروهای زحمت کش و پرتلاش اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان قدردانی و سپاس گزاری کرد.

رِئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خطاب به کارکنان اورژانس 115 گفت: حضور بر بالین بیماران اورژانسی و نجات جان آنان فرصتی است که خداوند منان نصیب بندگان برگزیده خود می نماید و خوش به سعادت شما که این فرصت را بدست آورده اید.

دکتر شادنوش بیان کرد: شما به عنوان خط مقدم حوزه درمان، اولین کسانی هستید که بر بالین مصدومین و بیماران اورژانسی حاضر شده و برای حفظ حیات آنان اقدام می کنید که نشان دهنده جایگاه ارزشمند شماست.

در ابتدای این مراسم دکتر گوهری، معاون درمان و دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه به بیان عملکرد اورژانس پرداختند و در پایان مراسم از تعدادی از کارکنان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی و اعضاء تیم فوتسال اورژانس 115 دانشگاه تقدیر و تجلیل شد.

این مراسم به یادبود چهل و دومین سالگرد تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی برگزار شد و تکنسین های اورژانس 115 از شهرستان های گرمسار، آرادان، سرخه، مهدی شهر، سمنان و دامغان حضور داشتند.

  • کد خبر : 14100
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی