تکنسین های فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در صف اهداء خون

تکنسین های فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در صف اهداء خون

 تکنسین های فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در صف اهداء خون

اشتیاق برای اهدای خون با حضور پرشور و مداوم تکنسین های فوریت های پزشکی در پایگاه های انتقال خون

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

یکشنبه 13 تیر 1400 تکنسین های فوریت های پزشکی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با حضور در پایگاه انتقال خون سمنان در اهدای خون مشارکت کردند. دکتر اطهری، مدیر حوادث و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، همچنین مسئول اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان سمنان نیز در این برنامه حضور داشت.

دکتر اطهری، مدیر حوادث و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه گفت: حضور پرشور و مداوم تکنسین های فوریت های پزشکی در پایگاه های انتقال خون و اشتیاق برای اهدای خون به بیماران نیازمند، بخصوص در شرایط جولان ویروس کرونا نشان از روحیه از خودگذشتگی و ایثار این فداکاران دارد.

گفتنی است؛ سرپرست اداره کل انتقال خون استان سمنان نیز با حضور در این برنامه، کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان را همراهی کردند.

یادآور می شود چهارشنبه 20 اسفند 1399 نیز تکنسین های فوریت های پزشکی شهرستان های دامغان و سمنان هم زمان با سراسر کشور در پایگاه های انتقال خون حضور یافته و در پایش اهدای خون فرشتگان نجات مشارکت کردند.

 

  • کد خبر : 32356
لینک کوتاه خبر :

تصاویر

تکنسین های فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در صف اهداء خون تکنسین های فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در صف اهداء خون

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *