تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه سال نو را در پایگاه های اورژانس جشن گرفتند

تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه سال نو را در پایگاه های اورژانس جشن گرفتند

مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در آغاز سال نو با حضور در مرکز ارتباطات دانشگاه، عید نوروز را به تمامی پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی تبریک گفتند

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه سال نو را در پایگاه های اورژانس جاده ای و شهری جشن گرفتند.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های دانشگاه گفت: دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در اولین دقایق سال نو ضمن حضور در مرکز ارتباطات شهرستان سمنان و دیدار با کارکنان این مرکز، عید نوروز را تلفنی به تکنسین های پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه تبریک گفتند.

  • کد خبر : 11847
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی