تولد نوزاد پسر در آمبولانس اورژانس پيش بيمارستاني

تولد نوزاد پسر در آمبولانس اورژانس پيش بيمارستاني

با تلاش تكنسين هاي اورژانس پيش بيمارستاني شهرستان مهدیشهر، مادر باردار 30 ساله نوزاد پسر خود را در آمبولانس به دنيا آورد.

روابط عمومي مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان سمنان؛

جمعه 6/شهريور/94 مادر باردار 30 ساله اي که از شهمیرزاد در حال مراجعه به بیمارستان برای انجام زایمان بود در مسیر راه با درد شدید زايمان مواجه مي شود. بلافاصله يك آمبولانس از اورژانس پيش بيمارستاني شهرستان مهدیشهر به محل اعزام و ضمن انجام اقدامات درماني، مادر باردار را به مركز درماني انتقال مي دهند. در حين انتقال، با تلاش تكنسين هاي اورژانس 115 مادر، نوزاد پسر را به دنيا مي آورد.

مسئول روابط عمومي مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي دانشگاه گفت: مادر و نوزاد به بيمارستان اميرالمؤمنين(ع) سمنان منتقل شدند.

گفتني است: حسینی و نجم الدین تكنسين هاي اين مأموريت بودند.

  • کد خبر : 4305
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی