تكنسين هاي اور‍ژانس پيش بيمارستاني شهرستان دامغان کاربرد تجهیزات داخل آمبولانس را مرور كردند

تكنسين هاي اور‍ژانس پيش بيمارستاني شهرستان دامغان کاربرد تجهیزات داخل آمبولانس را مرور كردند

برنامه آموزشی کاربرد تجهیزات داخل آمبولانس 14 و 15 مهر 94 در شهرستان دامغان برگزار شد

روابط عمومی مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان سمنان؛

چهار شنبه 15 مهر 94 برنامه آموزشی کاربرد تجهیزات داخل آمبولانس برای کارکنان اورژانس پيش بيمارستاني شهرستان دامغان  برگزار شد.

در اين برنامه، تكنسين هاي اورژانس، كاربرد دستگاه هاي الکتروشوک، ونتیلاتور، گلوكومتر، پالس اكسي متر و ساير تجهيزات داخل آمبولانس را مرور كردند. وطنی، کارشناس هماهنگی اورژانس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تدريس اين برنامه را بر عهده داشت.

گفتني است در اين برنامه كه امكان تمرين با تجهيزات داخل آمبولانس نيز براي شركت كنندگان فراهم شده بود سه شنبه 14 مهر 94 نير در سالن كنفرانس بيمارستان ولايت برگزار شد. در مجموع 32 تن از تكنسين هاي اورژانس پيش بيمارستاني شهرستان دامغان در اين برنامه شركت كردند.

دكتر اطهري مدير حوادث و فوريت هاي پزشكي دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان هدف از برگزاري كلاس هاي بازآموزي را ارتقاي دانش کارکنان عملياتي اورژانس 115 و در نهايت ارتقاي ار ايه خدمات فوريت هاي پزشكي به هموطنان عزيز عنوان كرد.

 

  • کد خبر : 4719
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی