تكنسين هاي اورژانس پیش بیمارستانی با غرس چند اصله نهال در توسعه فضاي سبز شهر مشاركت كردند

تكنسين هاي اورژانس پیش بیمارستانی با غرس چند اصله نهال در توسعه فضاي سبز شهر مشاركت كردند

دکتر گوهری، معاون درمان و دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در مراسم درخت کاری پایگاه اورژانس 115 گلستان شرکت کردند

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان سمنان:

سه شنبه 25/اسفند/1394 دکتر گوهری، معاون درمان، دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به اتفاق کارشناسان این مرکز، مسئول اورژانس 115 شهرستان سمنان و تكنسين هاي پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی گلستان و امام رضا (ع) در مراسم درخت کاری پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی گلستان شرکت کردند.

تكنسين هاي اورژانس پیش بیمارستانیدانشگاه علوم پزشکی استان سمنانبا غرس چند اصله نهال در پايگاه اورژانس پیش بیمارستانی گلستاندر توسعه فضاي سبز و زيبايي شهرشان مشاركت كردند.

 

  • کد خبر : 6681
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی