تكنسين هاي اورژانس 115شهرستان مهدی شهر در نشستي با مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه مسايل خود را درميان گذاشتند
نشست مدير حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه و رئيس شبكه بهداشت و درمان مهدي شهر با تكنسين هاي اورژانس 115
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان سمنان:
صبح چهارشنبه 14/بهمن/1394جلسه اي با حضور تكنسين هاي اورژانس 115شهرستان مهدی شهر و مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه برگزار شد. در این جلسه كه دکتر منتظری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدی شهر نيز حضور داشت، تکنسین های اورژانس 115 به طرح مسائل و مشکلات خود پرداختند.
دکتر منتظری ضمن تبريك ايام الله دهه فجر انقلاب اسلامي گفت: تلاش خواهيم كرد تا نواقص رفاهي پايگاه هاي اورژانس 115 تحت پوشش را برطرف كنيم.
دكتر اطهري مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: همه ما بايد قدردان زحمات صادقانه کارکنان عملياتي اورژانس پیش بیمارستانی باشيم كه در جاي جاي ميهن اسلامي و در شرايط سخت و دشوار براي امدادرساني به مددجويان تلاش مي كنند.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: براي اين كه بتوانيم خدمات فوريت هاي پزشكي را در حد استاندردهاي مورد نظر به هم وطنان و هم استاني هاي عزيز ارايه كنيم بايد تكنسين هاي اورژانس پيش بيمارستاني طبق استانداردهاي تعريف شده و با رعايت ضوابط و مقررات مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي عمل كنند.
گفتنی است کارشناسان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه و جانشین مدیر شبکه مهدي شهر نيز در این جلسه حضور داشتند.




