تقویت ناوگان آمبولانس پيش بيمارستاني دانشگاه، استقرارامداد هوایی در سمنان و ارتقاي شبکه ارتباط رادیویی دانشگاه در ديدار با رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور مطرح شد
دكتر اطهري، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با دکتر صابری نیا، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور و معاونين وي ديدار كرد
وابط عمومي مركز مديريت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان؛
در راستای ارتقای سیستم اورژانس پیش بیمارستانی، دوشنبه 5/بهمن/94 دکتر اطهری مدیرحوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با دکتر صابری نیا رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور و معاونین وی دکتر میعادفر و دکتر سرور دیدار و گفتگو کرد.
دكتر اطهري گفت: موارد مهمي از جمله تقویت ناوگان آمبولانس پيش بيمارستاني دانشگاه، استقرارامداد هوایی در سمنان، رفع موانع خرید بی سیم و تجهیزات مربوطه و نيز طراحی شبکه ارتباط رادیویی دانشگاه در ديدار با رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کشور و معاونين وي مطرح شد.
دکتر اطهری همچنین به اتفاق كارشناس اين مركز از پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی ایوانکی، زائر، آرادان و ده نمک بازدید کرد.





