تقويت ناوگان آمبولانس هاي مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

تقويت ناوگان آمبولانس هاي مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان

2 دستگاه آمبولانس تویوتاهایس توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تحويل شد

روابط عمومی مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان سمنان؛

در راستای اهداف عالیه دولت یازدهم و به منظور عملی نمودن طرح تحول نظام سلامت 2 دستگاه آمبولانس تویوتاهایس برای استفاده در پایگاه های اورژانس 115 توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان تحویل شد.

 دکتر اطهری مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان سمنان گفت: براي تقويت ناوگان آمبولانس هاي اورژانس پيش بيمارستاني دانشگاه 2 دستگاه آمبولانس تويوتاهايس به دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان تحويل شده است.

وي گفت: با در نظر گرفتن وسعت جغرافيايي و پراکندگی پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه و رعایت استانداردهای تعریف شده و براي پوشش مطلوب تر خدمات فوریت های پزشکی این دو دستگاه آمبولانس به مراکز اورژانس 115 شهرستان هاي تابعه دانشگاه تحویل خواهد شد.

  • کد خبر : 4096
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی