تشکیل جلسه هم اندیشی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه
ارتقای سیستم اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه با بهره گیری از نظرات تخصصی کارشناسان بخش های مختلف
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
یکشنبه 31 فروردین 99 دومین جلسه هم اندیشی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه در سال جاری با حضور دکتر اطهری، مدیر حوادث و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه و کلیه کارشناسان این مرکز برگزار شد.
دکتر اطهری، مدیر حوادث و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه گفت: تشکیل جلسات هم اندیشی و بهره گیری از نظرات تخصصی کارشناسان بخش های مختلف، راه برد موثر و کارآمدی برای ارتقای سیستم اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه است.
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: در طول سال 1398 تعداد 40 جلسه هم اندیشی به صورت منظم و با حضور کارشناسان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه برگزار شده است.
شایان ذکر است برنامه جلسات هم اندیشی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه به طور منظم و مستمر در سال جاری ادامه خواهد داشت.