تجليل از تكنسين هاي اورژانس پيش بيمارستاني در مراسم روز پرستار

تجليل از تكنسين هاي اورژانس پيش بيمارستاني در مراسم روز پرستار

مراسم روز پرستار مصادف با ميلاد حضرت زينب (س) در دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان برگزار شد

روابط عمومي مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان سمنان؛

دوشنبه 26/بهمن/94 مصادف با ميلاد حضرت زينب (س) مراسم روز پرستار در سالن زكرياي رازي دانشكده دندانپزشكي سمنان با حضور رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان و جمعي از پرستاران و مديران دانشگاه برگزار شد.

دكتر شادنوش، رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان، ضمن گرامي داشت اين روز از تلاش خالصانه پرستاران فداكار در همه عرصه ها قددراني كرد.

در این مراسم، با اهدا لوح سپاس و هديه به تعدادي از پرستاران منتخب، از زحمات آنان قدرداني شد. در حوزه مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان سمنان نيز با اهدا لوح سپاس و هديه از زحمات تكنسين هاي اورژانس 115 مهدی محمدی، ابوالفضل فیروزبخت،حمیدرضا سالار و زهرا سبحانی سپاسگزاري و قدرداني شد.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان سمنان، نماينده مردم شهرستان هاي سمنان، سرخه و مهدي شهر، همچنين تعدادي از معاونين و مديران دانشگاه در اين مراسم حضور داشتند.

  • کد خبر : 6308
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی

تصاویر

roze-parastar6.jpg