برگزاری کارگاه اختلالات روانی برای نیروهای عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه

برگزاری کارگاه اختلالات روانی برای نیروهای عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه

نیروهای عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی باید بتوانند استرس ها را در محیط کار محدود و آن را مدیریت کنند

  روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

شنبه 5 آبان97 کارگاه اختلالات روانی در سالن امام جواد(ع) ستاد دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان برای گروه هدف تکنسین های فوریت های پزشکی و پزشکان و کارشناسان مرکز ارتباطات دانشگاه برگزار شد.

دکتر اطهری، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه گفت: محیط کار تکنسین فوریت های پزشکی محیطی پراسترس است و باید نیروهای عملیاتی به این توانمندی برسند تا بتوانند استرس ها را در محیط کار محدود و آن را مدیریت کرده و از سرایت استرس به سایر قسمت های زندگی از جمله محیط منزل جلوگیری کنند.

دکتر اطهری اظهار کرد: محیط خانه و خانواده نیروهای عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی باید محیطی آرامش بخش و مفرح باشد تا تکنسین بتواند در این محیط تجدید قوا کرده و برای حضور در مأموریت های بعدی به آمادگی روحی و جسمی کافی برسد.

مدرس برنامه در خصوص عناوین مدیریت خشم، استرس و تن آرامی سخنرانی کردند. در این برنامه آموزشی تعدادی از تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه همچنین پزشکان و کارشناسان مرکز ارتباطات دانشگاه شرکت داشتند.

شایان ذکر است برنامه دوم کارگاه در تاریخ 20آبان 97 با حضور تکنسین های اورژانس پیش بیمارستانی  برگزار می شود .

 

 

  • کد خبر : 19246
لینک کوتاه خبر :
کلمات کلیدی