برگزاری دوره آموزشی کمک های اولیه در فوریت های پزشکی در شهرستان گرمسار
کلاس آموزشی کمک های اولیه در فوریت های پزشکی برای 150 تن از دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان گرمسار در زمينه پيشگيري از بروز حوادث و نحوه برخورد با بيمار برگزار شد.
روابط عمومی مركز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي استان سمنان؛
دوشنبه 30/آذر/94 کارگاه آموزشی کمک های اولیه در فوریت های پزشکی توسط مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در شهرستان گرمسار برای خانم های خانه دار و یکی از مدارس آن شهرستان برگزار شد.
در این دوره، مباحث غرق شدگی، سوختگی ها، شکستگی ها، خونریزی، بازکردن راه هوایی، و احیای قلبی ریوی توسط امیری مسئول اورژانس شهرستان گرمسار برای شرکت کنندگان آموزش داد.
این دوره با حضور 25 تن از خانم های خانه دار و 150 تن از دانش آموزان مقطع ابتدایی در زمينه پيشگيري از بروز حوادث و نحوه برخورد با بيماربرگزار شد.
بسيج همگاني آموزش كمك هاي اوليه در فوريت هاي پزشكي با شعار هر خانواده يك امدادگر توسط مراكز مديريت حوادث و فوريت هاي پزشكي دانشگاه ها در حال اجرا می باشد.
وي هدف اين آموزش ها را ارتقاي سطح آگاهي عموم مردم در زمينه پيشگيري از بروز حوادث، نحوه برخورد با بيمار و ارايه اقدامات اوليه در مواجهه با حوادث گوناگون و همچنين كاهش مرگ و مير قابل پيشگيري ناشي از حوادث عنوان كرد.
