برگزاری دوره آموزشی آشنایی با قوانین حقوقی و دریافت برائت از بیماران و مصدومین اورژانسی

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با قوانین حقوقی و دریافت برائت از بیماران و مصدومین اورژانسی

 برگزاری دوره آموزشی آشنایی با قوانین حقوقی و دریافت برائت از بیماران و مصدومین اورژانسی

جلوگیری از ادعاهای حقوقی با آشنایی تکنسین های فوریت های پزشکی با قوانین حقوقی و فرایند دریافت برائت از بیماران و مصدومین اورژانسی

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛

چهارشنبه 10 دی 99 دوره آموزشی آشنایی با قوانین حقوقی و فرایند دریافت برائت از بیماران و مصدومین اورژانسی با هدف افزایش آگاهی و مهارت نیروهای عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی، با رعایت پروتکل های کروناویروس در سالن جلسات مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه برگزار شد.

دکتر اطهری،مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه گفت: تکنسین های فوریت های پزشکی در مأموریت های محوله علاوه بر مسائل فنی و علمی با مسائل حقوقی و قانونی مدیریت بیمار و صحنه حادثه نیز مواجه بوده و لازم است تا با آگاهی از جنبه های مختلف مسائل حقوقی مرتبط از ادعاهای حقوقی جلوگیری کنند.

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: تکنسین های فوریت های پزشکی دانشگاه در این دوره مباحث مسئولیت مدنی و کیفری، انواع سهل انگاری، جرایم پزشکی، تخلفات انتظامی، مواد قانونی مجازات اسلامی مربوط به اخذ برائت، آئین نامه انتظامی رسیدگی به تخلفات صنفی و حرفه ای شاغلین حرفه های پزشکی و قوانین مربوط به رضایت و اخذ برائت را مرور کردند.

 

  • کد خبر : 28945
لینک کوتاه خبر :

تصاویر

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با قوانین حقوقی و دریافت برائت از بیماران و مصدومین اورژانسی  برگزاری دوره آموزشی آشنایی با قوانین حقوقی و دریافت برائت از بیماران و مصدومین اورژانسی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید *