برگزاری دوره آموزشی آشنایی با قوانین حقوقی و دریافت برائت از بیماران و مصدومین اورژانسی
جلوگیری از ادعاهای حقوقی با آشنایی تکنسین های فوریت های پزشکی با قوانین حقوقی و فرایند دریافت برائت از بیماران و مصدومین اورژانسی
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه؛
چهارشنبه 10 دی 99 دوره آموزشی آشنایی با قوانین حقوقی و فرایند دریافت برائت از بیماران و مصدومین اورژانسی با هدف افزایش آگاهی و مهارت نیروهای عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی، با رعایت پروتکل های کروناویروس در سالن جلسات مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه برگزار شد.
دکتر اطهری،مدیر حوادث و فوریت های پزشکی و رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه گفت: تکنسین های فوریت های پزشکی در مأموریت های محوله علاوه بر مسائل فنی و علمی با مسائل حقوقی و قانونی مدیریت بیمار و صحنه حادثه نیز مواجه بوده و لازم است تا با آگاهی از جنبه های مختلف مسائل حقوقی مرتبط از ادعاهای حقوقی جلوگیری کنند.
روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه گفت: تکنسین های فوریت های پزشکی دانشگاه در این دوره مباحث مسئولیت مدنی و کیفری، انواع سهل انگاری، جرایم پزشکی، تخلفات انتظامی، مواد قانونی مجازات اسلامی مربوط به اخذ برائت، آئین نامه انتظامی رسیدگی به تخلفات صنفی و حرفه ای شاغلین حرفه های پزشکی و قوانین مربوط به رضایت و اخذ برائت را مرور کردند.

